匿名使用者
匿名使用者 發問時間: 社會與文化語言 · 2 0 年前

是否可以幫我翻成英文

1.一個缺乏微笑<笑容>的女孩

2.這是一個瘋狂、自閉、無厘頭、沉默、感性、幻想、幽默、憂鬱、熱情、冷漠、開朗、感傷的兩極化世界,而有一個女孩正在找尋他生命中的寶藏,一個能使他真正快樂的寶藏—發自內心的微笑。

已更新項目:

有更好ㄉ無厘頭翻譯ㄇ?

4 個解答

評分
  • 2 0 年前
    最佳解答

1.一個缺乏微笑<笑容>的女孩

A girl is wanting in smile <smiling face>.

2.這是一個瘋狂、自閉、無厘頭、沉默、感性、幻想、幽默、憂鬱、熱情、冷漠、開朗、感傷的兩極化世界,而有一個女孩正在找尋他生命中的寶藏,一個能使他真正快樂的寶藏—發自內心的微笑。

This is a polarization world of crazy, autism, unreasonable, reticent, preceptual, illusion, humor, melancholy, passion, unconcern, optimistic and sad, and a girl is finding treasuries in her life, a treasury can make her real happy─smile from heart.

參考資料: Me^^
    • Commenter avatar登入以對解答發表意見
  • 2 0 年前

1:A girl who lacks of to smile the smiling face

2 :This is a madness,from shut,funny,silent,sensitive faculty,imagination,humor,melancholy,enthusiasm,inhospitality,bright,grief of two turn the world very much, and have a girl is searching his treasure in the life to hide, a can make he the real happy treasure hides-heartfelt smile.

參考資料: 自已
  • 1.一個缺乏微笑<笑容>的女孩

1. a girl short of smile

2. This is a world divided into opposing polarizations, and it consists of craziness, closing oneself, insanity, silence, sensitivity, illustration, humor, depression, passion, coolness, optimistic, sadness. However, a girl is finding out the tresure ─ smile from her inner heart ─ which make her really happy in her life.

參考資料: me + dictionary
  • 2 0 年前

1.A <smile of lacking and smiling >Girl

2.This is one crazy , self-imposed , reasonless humour , silence , perceptual , illusion , humour , melancholy , hospitable , cold and detached , optimistic , sad polarization world, and a girl is looking for the treasure in his life , a smile from the deep of the heart of treasure that can make him really happy .

還有問題?馬上發問,尋求解答。