竣仁 發問時間: 社會與文化語言 · 1 0 年前

中翻英(一篇文章) 大家幫個忙 增送20點

親愛的傑夫

我非常高興能收到你的回信,你還記得我這個朋友我暫時回台灣休息,再中國大陸目前我沒做生意了.有機會到中國時,順道到來台灣,我帶你到處走走.如果在中國大陸有什麼事,要我代為處理,或是產品通知我,我馬上能幫你辦好.

另外 = = (記得要打給我喔) <= 這句順便

3 個解答

評分
  • 最佳解答

Dear Jeff I very glad to can receive letter in reply of you, you remember I the friend I answer Taiwan have a rest temporarily also, I have not done business at present in China's Mainland again. While having an opportunity to get to China, comes in Taiwan on the way, I lead you to take a walk everywhere. If there is anything in China's Mainland, shall I deal with, or the products notify me, I can help you to do well at once.

In addition ==(remember make I oh)

我不確定對不對

大概是吧

如果不正確

就對不起囉

• 匿名使用者
    1 0 年前

英文:

Dear Jeff

I am very glad to receive your letter in reply, you also remember that I go back to Taiwan to have a rest temporarily , this friend of mine, I have not done business at present in China's Mainland again. While having an opportunity to get to China, comes in Taiwan on the way, I lead you to take a walk everywhere. If there is anything in China's Mainland, shall I deal with, or the products notify me, I can help you to do well at once.

remember make a call to me

日文:

親愛なるなジェフ

私は非常にうれしくあなたの返事を受け取ることができた,あなたはまた私のこの友人は一時台灣へ休みに帰るだと覚えた さらに中国大陸は目下のところ私は商売しなかった。 中国に到着する時チャンスがあって,ついてに台灣できた,私はあなたをつれていたる所ぶらぶらしました。 もし中国大陸に何の事があるなら,私にかわりに処理するように頼んで,あるいは制品は私に知らせた 私はすぐよくやることができました。 おお私にあげたくたと覚える

• 北北
    Lv 7
    1 0 年前

Dear hero's manI am very happy and can receive your letter in reply, you still remember my this friend, I temporarily return to Taiwanese rest, again Mainland China I did not do business currently.There is chance going to Chinese, by the way the arrival Taiwan, I bring you to walk everywhere.If have in Mainland China what matter, want me to handle on behalf, or the product notifies me, I can help you right away do good.  記得要打給我喔   Remember and beat to me

還有問題?馬上發問,尋求解答。