promotion image of download ymail app
Promoted
(^_^)
Lv 7
(^_^) 發問時間: 社會與文化語言 · 1 0 年前

~法語歌詞~ 請幫忙翻譯 20點

Etienne Daho的暢銷單曲Week-end à RomeWeek-end à Rome, tous les deux sans personneFlorence, Milan, s\'il y a le tempsWeek-end rital, en bagnole de fortuneVariété mélo à la radioWeek-end à RomeWeek-end rital, Paris est sous la pluieBonheur, soupirs, chanson pour rireChanson ritale, humm, chanson ritale pour une escaleWeek-end à RomeAfin de coincer la bulle dans ta bulleD\'poser mon coeur bancal dans ton bocal, ton aquariumUne escapade à deux, la pluie m\'assommeL\'gris m\'empoisonne, week-end à RomePour la douceur de vivre, et pour le funPuisqu\'on est jeunes, week-end ritalRetrouver le sourire, j\'préfère te direJ\'ai failli perdre mon sang froidHumm, j\'ai failli perdre mon sang froidOh j\'voudrais, j\'voudraisJ\'voudrais coincer la bulle dans ta bullePoser mon coeur bancal dans ton bocal, ton aquariumHumm, chanson ritale pour une escaleOh, j\'voudrais tantJ\'voudrais tant coincer la bulle dans ta bulleEt traîner avec toi qui ne ressemble à personne翻譯的不錯即贈20點!

2 個解答

評分
  • 1 0 年前
    最佳解答

Weekend In Rome

Weekend in Rome, both without anybody Florence, Milan, if time ago Week-end wop, in the motor of fortune Variété mélo to the radio

Weekend In Rome Weekend wop, Paris is under the Bonheur rain, sighs, song to laugh Chanson ritale, humm, song ritale for a Week-end stopover in Rome

In order to wedge the bubble in your bubble to pose my wobbly heart in your bottle, your aquarium an escapade with two, the rain strikes me the gray poisons me, weekend in Rome

For the softness of living, and the fun Since one is young, weekend wop Retrouver the smile, I prefer to say you I failed to lose my cold blood Humm, I failed to lose my cold blood

Oh I would like, I would like I would like to wedge the bubble in your bubble Poser my heart wobbly in your bottle, your Humm aquarium, song ritale for a stopover

Oh, I would like so much I would like so much to wedge the bubble in your bubble And to trail with you who does not resemble anybody

參考資料: 老師
    • Commenter avatar登入以對解答發表意見
  • 1 0 年前

週末在羅馬

週末在羅馬, 兩個沒有任何人佛羅倫薩, 米蘭, 如果時間前週末痛擊, 在時運Vari3et3e m3elo 馬達對收音機

週末在羅馬

週末痛擊, 巴黎是在Bonheur 雨, 嘆氣, 歌曲之下笑Chanson ritale, humm, 歌曲ritale 為一週末stopover

在羅馬

為了楔住泡影在您的泡影擺在我顫抖的心臟在您的瓶裡, 您的水族館一大膽與二, 雨碰撞我灰色毒物我, 週末在羅馬

為軟性居住, 和樂趣因為你是年輕, 週末痛擊Retrouver 微笑, 我喜歡說您我沒有丟失我的冷血Humm, 我沒有丟失我的冷血

噢I 會想要, 我會如我希望楔住泡影在您的泡影Poser 我的心臟顫抖在您的瓶裡, 您的Humm 水族館, 歌曲ritale 為stopover

噢, 我會想要我非常非常會想楔住泡影在您的泡影和落後與您不類似任何人