均表
Lv 5
均表 發問時間: 娛樂與音樂音樂其他:音樂 · 1 0 年前

[西洋]找一首歌,,她的mv都有笑臉!!,,

是個西洋女歌手!!

她有一首歌的mv都有笑臉!!

好像是笑臉吧!!

她的mv笑笑的!!

請問有哪個大大知道是什麼歌嗎!!

20點噢!!

拜託拜託!!

2 個解答

評分
  • 1 0 年前
    最佳解答

圖片參考:http://ec1.images-amazon.com/images/P/B000FMGWRS.0...

Artist: Lili Allen

Title: Smile

====================

When you first left me I was wanting more

But you were doing that girl next door, what ja do that for

When you first left me I didn’t know what to say

I never been on my own that way, just sat by myself all day

I was so lost back then

But with a little help from my friends

I found a light in the tunnel at the end

Now you're calling me up on the phone

So you can have a little whine and a moan

And it's only because you're feeling alone

At first when I see you cry,

yeah it makes me smile, yeah it makes my smile

At worst I feel bad for a while,

but then I just smile I go ahead and smile

Whenever you see me you say that you want me back

And I tell you it don't mean jack, no it don't mean jack

I couldn't stop laughing, no I just could help myself

See you messed up my mental health I was quite unwell

I was so lost back then

But with a little help from my friends

I found a light in the tunnel at the end

Now you're calling me up on the phone

So you can have a little whine and a moan

And it's only because you're feeling alone

yeah it makes me smile, yeah it makes my smile

At worst I feel bad for a while,

but then I just smile I go ahead and smile

lalalalalalalalalala lalalalalala lalala

lalalalalalalalalala lalalalalalalalalala

• 1 0 年前

http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qi...

拜託幫我解決一下這個歌詞問題!

是關於鑽石情歌2見鍾情裡的一首歌!

還有問題?馬上發問,尋求解答。