請幫我翻譯 中翻英 以下的句子

"這真是難倒我了"

"不過好在學生們都很活潑又熱情,對我這個新老師很感興趣,所以我很快就跟他們打成一片。"

"這也讓我體認到跟學生相處並不困難,我想無時無刻面帶笑容是很重要的,學生也會以相同的態度來回應你。

"偶爾請學生喝飲料,他們喜歡你的速度會更快!"

2 個解答

評分
  • 1 0 年前
    最佳解答

"It really beats me."

"Fortunately the students are all active and passionate. They show interests in a new teacher like me, so I blend in with them quickly."

"It also makes me realize that it is not that difficult to get along with the students. I think smiling all the times is important, and the students will react with the same attitude."

"If you buy students some drinks occasionally, they will become fond of you even more quickly."

參考資料: Me
  • 1 0 年前

給你英文+日文********************************************

"這真是難倒我了"

"これは本当に私を倒れにくかったです"

-----------------------------------------------------------------------------------------

"不過好在學生們都很活潑又熱情,對我這個新老師很感興趣,所

以我很快就跟他們打成一片。"

"しかし幸いに学生達はとても活発で手厚く、私にこの新しい先生はとても興味があるから、私がとても速く彼等と一つに溶け合います。"

------------------------------------------------------------------------------------------

"這也讓我體認到跟學生相處並不困難,我想無時無刻面帶笑容是很重要的,學生也會以相同的態度來回應你。

"これも私に体認できさせて学生と付き合った決して難しくない、私は四六時中笑顔を持ちのがとても重要たがっているの、学生も同じな態度で往復するべきあなた。

------------------------------------------------------------------------------------------

"学生が飲料を飲むことをたまに下さい、彼等はあなたの速度が好きてもっと速くなる !"

=========================================================

"這真是難倒我了"

"This was really difficult to pour me"

-------------------------------------------------------------------------------------------

"不過好在學生們都很活潑又熱情,對我這個新老師很感興趣,所以我很快就跟他們打成一片。"

"However fortunately the students are all very cheery and then enthusiasm, to I this the new teacher is very interested in, so I am very quick and then get along well with them."

-------------------------------------------------------------------------------------------

"This also lets me realize to get along with student not difficult, I want to wear a smile all the time to is very important, student would also with same attitude return should you.

"Occasionally invite a student to drink beverage, their liking your speed would sooner!"

還有問題?馬上發問,尋求解答。