孟珍 發問時間: 社會與文化語言 · 1 0 年前

麻煩日文高手幫忙翻譯這篇文章

PREFACE

LOVE OF T-SHIRT

remove collars, shorten sleeves and eliminate buttons

In an enthusiastic rhythm, the temperature rises so as to wear out the whole summer.

Put aside the trivianlness and bondage of the city, T-shirt is endowed with people's imagination for freedom, Sexy or decadent, or Hithop, or Punk?

Therefor, simple and connotative colthing is used to decorated them.

T-shirt expresses our intrinsic desires, Which mean persistence and individuality and is also the expression of a life attitude.

1. Easy carrying

With a size a palm and good revivification, properly compressed and easily taken there is no need to worry about the burdensome luggage.

2. Simple and comfortable

Comfortable and leisure cotton touch will make your nervous mood relaxed, recreational and soft.

When life rturns to simplicity, your heart will be full of sunshine.

3. Revelaton of Individuality

With novel styles and unique design, individuality is unique in the age of totemism and individualized clothing can cast away stereotype.

4. Fashionable Design

Roamng on the edge of fashion, it does not mean blind following.

It is occasionally restrained and occasionally exaggerated. With a myriad of elicits, our own fasionable brand is created.

5. Profound Connotation

Classics originate from cultural sediments, primitive of fashionable.

It is not simply pasted with labels of culture, but in pursuit of their combination.

另外請問編號, 品牌和材質的日文怎麼寫

謝謝

3 個解答

評分
  • 1 0 年前
    最佳解答

T SHIRTremoveコルのPREFACELOVE 短縮してそではそれにbuttonsIn熱心なリズムを取り除いた,温度の上升は全体夏を使い果たすためです。 都市のtrivianlnessと奴隷仕事を一方に置いた,ティ-シャツは自由に対して,セクシ-ことはやはりたい廃する Hithopですかそれとも朽ち木が人の想像がいるか。 それで,簡単でと含みがあるcolthingは装飾したことになれるのです。 ティ-シャツは私たちの固有の願望を表した,これは持続して個性とそれにまたひとつの生活の態度の表れだったと意味しています。 1 . やさしいcarryingWithはサイズの手のひらが仲直りして回復する 正しくて圧縮してそれに占用しやすいで,必要ではなくあれらの多くて重い荷物を心配しました。 2 . 簡単でと快適に暇と綿花は人にあなたをゆるがせにさせようとした緊張の気持ちを接觸した,娯楽はと柔らかいたのです。 素樸な生物のrturnsに対する時あなたの心は日光を満ち溢れようとします。 3 . IndividualityWith小説の様式はと獨特に設計した 個性のRevelatonはtotemismの年齢のなかで獨特でそれに着物にそれぞれちがい古くなった規定を諦めることができさせました。 4 . ニュ-ファッションの周辺の上でDesignRoamngがはやった,天気は次のとおりの内容が目が見えないと意味しています。 それはときたま阻止してそれにときたま誇張されました。 無数なのにつれて引き出した,ふだ fasionable私たちは自分で創造されました。 5 . 深いConnotationClassicsは文化に始まって沈さんは物を沈淀した,原始的にはやりました。 それはただ文化のラベルではられなかったですが,彼らの結合を求愛するために

• 登入以對解答發表意見
  • 1 0 年前

沒辦法打那麼多,先回答上半段:

序文

Tシャツの愛

カラーを脱いでください、そして、スリーブを短くしてください、そして、ボタンを排除してください。

熱心なリズムでは、温度は、全体の夏を擦り減らせるように上昇します。

都市のtrivianlnessと束縛は別として置かれて、TシャツはSexy的、または、退廃的な自由のための人々の想像、Hithop、またはPunkに恵まれていますか?

Therefor、簡単で含蓄的なcolthingは飾り付けをされたそれらに使用されます。

Tシャツは、私たちの本質的な願望、Whichの意地悪な固執、および個性を述べて、また、人生態度の表現です。

• 1 0 年前

Tシャツ

の愛に取除き、

つばを、短くし、袖をそして全夏を

身に着けるために除去する熱狂的なリズムのボタン、温度上昇を前書きしなさい。

わき置かれる都市のtrivianlnessそしてbondage、Tシャツ自由のための人々の想像に、かHithopセクシーか頽廃的、またはパンク恵まれているか。

還有問題?馬上發問,尋求解答。