連蓁琳 發問時間: 社會與文化語言 · 1 0 年前

英文的作文 大師請進

英文作文???

1. My Life

2. My Birthday

3. The City Where I live

4. A World Without Trees

5. The Worst Pet in the World I Think

6. If I have a hundred million dollars

可不可以給我提示,不一定要全部,你認為內容可以很好笑的就給我提示

P.S 內容要好笑,所以提示也要好笑!

謝謝!

很急 最好快一點

兩天之內

?????????????????????????????

已更新項目:

以上那些不用了,謝謝!

現在請幫我檢查、訂正一下 (要檢查文法) 以下這段英文,感謝!

順便看一下好不好笑。

2 個已更新項目:

My life

I am an early person. I live in the Amazon jungo. My clothes are made of animal

skin and leaves. I like my clothes very much because they keep me warm in winter

and let me feel cool in summer.

3 個已更新項目:

I buy food in the market inside the forest. I use the money to buy it, if I dont have

money, I will incarnation into a pirate to plunder someones money. Also, I can go

hunting for the animals with my spear, the venison taste delicous. I can climb the tree

to pick some wild fruit to eat.

4 個已更新項目:

The house I live is a cave. There is no any lights inside, it is so scary. But, I can

make a fire so that it wont be dark at night and it will be warm. I use my hand with

knife to build a big boat so that I can cross the river by myself, if I dont have a boat

, maybe I will never see the sun.

5 個已更新項目:

Actually, I dont enjoy my life because I think it is too tired. But sometimes, I feel

interesting of my life because I can run in a grassland, incarnation into a pirate and

kill many animals. It is so satisfy.

1 個解答

評分
  • 1 0 年前
    最佳解答

很可愛ㄚ 加些動作就好ㄌ

early person ==> early bird. 早起者

Amazon jungo ==> Amazon jungle.

I buy food in the market inside the forest. forest 是森林 Amazon jungle是叢林 (當笑點ㄅ)

叢林有market? 還有收錢? (可以當笑點ㄅ)

incarnation into a pirate==>改為 impersonate/dress like/become a private

plunder ==> 改為 rob 搶劫

可以加說 I don't know what money they use in the jungle market? US dollar or NT dollar? 當笑點

hunting for the animals with my spear --> for要去掉

venison 是鹿肉,改為 wild meatㄅ

no any lights--> any 要去掉

so that --> that 要去掉

I use my hand with knife to build a big boat --> hand with要去掉

沒有boat就看不到sun? 在叢林很難看到sunㄅ,可以用來當笑點ㄅ, say" Oh, right! I can not see the sun even with my boat... Because I live in the jungle!"

It is so satisfy. ==>改為 I am satisfied.

可以加ㄍ蛇ㄉ笑話

The jungle has many sneaks, they always come in my cave without invitation (沒有邀請函). I don't know if they come in to wake me up or just to bit me? 蛇是來叫我起床還是要來咬我?

參考資料: 留美4年
還有問題?馬上發問,尋求解答。