匿名使用者
匿名使用者 發問時間: 社會與文化語言 · 1 0 年前

幫翻成英文

如果有一天,我給你鑰匙讓妳開啟心鎖走進我心裡,妳願意嗎?

如果有一天,我想要你給我鑰匙開啟心鎖,走進妳心裡,妳願意嗎?

如果今天,你願意拿著我早就給你的鑰匙打開心鎖。你會哭,因為裡面早已滿滿的都是你……………….

千言萬語說到了最後

卻仍覺得少了些什麼

或許故事走到了最後

我依舊 什麼也帶不走

假如可以從新開始,我寧願只當你的朋友,也不要告訴你"我喜歡你",這樣一來我還可默默的守在你身邊!現在的你卻是離我好遠~好遠~

相互依偎的心,曾幾何時,已漸行漸遠!愛,被輕易擊碎;心,已傷痕累累!往日的美好回憶、承諾,變成莫大的嘲笑與諷刺!

如果你快樂 再不是為我 會不會放手 其實才是擁有

情再怎麼堅固,總是無法承受忙碌的侵蝕,你忙的天荒地亂,你忙的忘記關心,你忙的身心疲憊,你忙的無所適從,我只想說:愛情不是等你有空才珍惜..

已更新項目:

奇摩翻譯文法上會有錯`所以盡可能是希望會英文的人回答

3 個解答

評分
  • 1 0 年前
    最佳解答

翻譯英文ans:

Do you who has it open the mind in you, lock your key, and enter my mind wish me on the day at the time of which being?

Do you wish because I am needed for you to open the mind in my key and to lock it on the day at the time of which being, and you enter your mind?

You have already wished a happy lock to be stricken to your key because you have me today it. The inside is already ……………… of you fully ..you.. ..can the cry (food ..it is..)...

1000 Imancata cannot be taken and anything Storri's having attached

walking to me feels like being original it at the end be taken to the

talk in some measure by reaching and decreasing still at the end of

what.

I must be not acceptable, not teach you "I am favorite and it likes you" even if you consider your friend if you can do because it is new, and when I become it so, I be able to defend silently doing again with your surroundings. The point : you today to my very far very far ~ ~.

The mind to draw close mutually and going gradually soon already are gradually far. It disjoints to love, and the easy strike;It was already full of scratches. the mindOld times are happy memories, are approved, and it becomes the jeer that not is further and a satire.

To tell the truth, if it is your enjoyment, it has the hand that the purpose is not I further ..can release (food ..it is..)...

Love is that The concern is forgotten, the mind and body who did gets exhausted busily of you ..the busy of you disarrangement of the done moorland of the day because erosion that always is further very firm affection, is always always busy cannot be endured, and doing busily of you.., and only wanting to say ..loan ..only having do.... : me ..no understanding.. busily of you very ..doing..: you are time and do not wait to finally value it.

2009-01-09 19:28:42 補充:

翻譯日文ans:

日文もしある日ならば、私はあなたの鍵にあなたに心を開いて鍵をかけて私の心の中に入らせます、あなたは願いますか?

もしある日ならば、私はあなたが私の鍵に心を開いて鍵をかけることが要って、あなたの心の中に入って、あなたは願いますか?

もし今日ならば、あなたは私を持ってとっくにあなたの鍵に楽しい錠を打つことを願います。あなたは泣くことができ(ありえ)て、中はとっくにいっぱいのがすべてあなたなためです……………….

千言万語が話及んで最後に依然として少な

くなっていくらかは何はもしかするとス

トーリが私に歩いてついたのが最後にもと

のままだと感じます 何も持っていけません

2009-01-09 19:31:15 補充:

翻譯日文ans:

もしある日ならば、私はあなたの鍵にあなたに心を開いて鍵をかけて私の心の中に入らせます、あなたは願いますか?

もしある日ならば、私はあなたが私の鍵に心を開いて鍵をかけることが要って、あなたの心の中に入って、あなたは願いますか?

もし今日ならば、あなたは私を持ってとっくにあなたの鍵に楽しい錠を打つことを願います。あなたは泣くことができ(ありえ)て、中はとっくにいっぱいのがすべてあなたなためです……………….

千言万語が話及んで最後に依然として少な

くなっていくらかは何はもしかするとス

トーリが私に歩いてついたのが最後にもと

のままだと感じます 何も持っていけません

2009-01-09 19:31:27 補充:

新しいですからもしもことができるなら、私はむしろあなたの友達と見なしてもよくて、あなたに"私があなたが好きです"をも教えないでください、私はこうなるとまた黙々としてのはあなたの身の回りで守ることができます!今のあなたはところが私のとても遠い~とても遠い~まで

互いに寄り添う心、ほどなく、すでにだんだん行ったのがだんだん遠いです!愛、簡単に打ちますにばらばらになられる;心、すでに傷だらけでした!昔の幸せな思い出、承諾、この上ない嘲笑と風刺になります!

2009-01-09 19:31:34 補充:

もしあなたの楽しみならば 更に私のためではありません 手を放すことができ(ありえ)ますか 実は持ちます

情は更にどのように堅固で、いつも忙しい浸食に耐えることができなくて、あなたの忙しくした日の荒地は乱して、あなたの忙しくしたのは関心を忘れて、あなたの忙しくした心身は疲れきって、あなたの忙しくしたどうしたらよいか分からないこと、私はただ言いたいだけ:愛情はあなたが時間があってやっと大切にすることを待つのではありません..

2009-01-09 19:33:45 補充:

洗到評 抱歉 不過 我日英都幫你翻譯ㄌ

我知道你只要英文 但是 你要其他"文"

還是可以多多找我

英文 日文 簡體字?

我都可以

慎自其他國家ㄉ 你都可以找我 我一率幫你解答

還有 我希望我可以跟"各位" 做做朋友

我ㄉ即時通yy841122

或來我網誌灌水XD

http://www.wretch.cc/blog/yy841122

非色情 無毒 謝謝^^

希望我回答ㄉ對你有幫助

參考資料: 翻譯網
  • 匿名使用者
    1 0 年前

If one day, I give you the key to let you open the heart lock to enter me at heart, you want?

If one day, I want you to give me the key opening heart lock, enters you at heart, you want?

If today, you are willing to take me already to give your key to hit the happy lock. You will cry, because inside Man Man will already be you ...................

The countless words spoke of finally

Actually still thought that has been short anything

Perhaps the story has arrived finally

My anything also cannot carry off as before

If may anew start, I rather when only your friend, also do not tell you " me to like you ", as the matter stands I may also defending silently side you! Present's you are actually to my quite far ~ good far ~

Walks arm in arm mutually the heart, gradually the line gradually has been not long after far! The love, is crushed easily; The heart, the scar has been countless! Former days' happy recollection, the pledge, turned the greatest ridicule and the satire!

If you joyful are not again can drop for me are actually have

How is the sentiment again firm, is always unable the corrosion which withstands bustles about, your busy day open land is chaotic, you busy forget the care, your busy body and mind is exhausted, your busy being at a loss how to proceed, I only want saying:Love is not waits for you to have free time only then treasures.

希望可以幫助到你

• 1 0 年前

If one day, I give you the key to let you open the heart lock to enter me at heart, you want?

If one day, I want you to give me the key opening heart lock, enters you at heart, you want?

If today, you are willing to take me already to give your key to hit the happy lock. You will cry, because inside Man Man will already be you ...................

The countless words spoke of finally

Actually still thought that has been short anything

Perhaps the story has arrived finally

My anything also cannot carry off as before

If may anew start, I rather when only your friend, also do not tell you " me to like you ", as the matter stands I may also defending silently side you! Present's you are actually to my quite far ~ good far ~

Walks arm in arm mutually the heart, gradually the line gradually has been not long after far! The love, is crushed easily; The heart, the scar has been countless! Former days' happy recollection, the pledge, turned the greatest ridicule and the satire!

If you joyful are not again can drop for me are actually have

How is the sentiment again firm, is always unable the corrosion which withstands bustles about, your busy day open land is chaotic, you busy forget the care, your busy body and mind is exhausted, your busy being at a loss how to proceed, I only want saying:Love is not waits for you to have free time only then treasures.

參考資料: 奇摩翻譯
還有問題?馬上發問,尋求解答。