(急!!!) 這幾句的中文翻英文。

1. 偷竊者一律法辦,並公佈照片於市場口。

2. 錄影中請微笑。

3. 需要服務者請至櫃檯詢問服務人員。

請各位大大幫我摟~~~~~~~我急需這三句的英文翻譯。

3 個解答

評分
  • 1 0 年前
    最佳解答

1. 偷竊者一律法辦,並公佈照片於市場口。

2. 錄影中請微笑。

3. 需要服務者請至櫃檯詢問服務人員。

1. The stealer all deals with according to law, and announces the picture in the market mouth.

2. In the video recording please smile.

3. Needs the service provider please to the counter inquiry service personnels.

參考資料: 自己
  • 1 0 年前

1. Shoplifters are dealt with seriously according to the law, and photographs would be posted at the markets.

2. Videoing, smile please.

3. For any enquiries, please proceed to the counter for the shop assistant.

第2個是很牽強的翻譯, 因為英文沒有這種說法, 叫他們微笑他們也可能不懂為什麼...

不過還是希望對你有幫助! ^^

參考資料: 自己
  • 1 0 年前

偷竊者一律法辦,並公布照片於市場口。

The stealer all deals with according to law, and announces the picture in the market mouth.

錄影中請微笑。

In the video recording please smil

需要服務者請至櫃檯詢問服務人員。

Needs the service provider please to the counter inquiry service personnels.

還有問題?馬上發問,尋求解答。