發問時間: 娛樂與音樂明星與名人 · 1 0 年前

黄金漁場-赫宰舞導部份

黄金漁場裡赫宰跳舞的這首歌是什麼阿?

有誰知道嘛?

http://www.tudou.com/programs/view/7SyxZ2KQqKY/

2 個解答

評分
  • 1 0 年前
    最佳解答

    有剪過

    歌名 Addicted

    演唱 Ne-Yo

    專輯 Because of You

    發行 2007

    圖片參考:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/77/Ne-y...

    [Spoken]

    Let me talk to em

    I guess you know you made it when they start talking bout you, right?

    Welcome to fame

    Ya'll don't pay me no mind, I just gotta get some stuff off my chest

    Listen

    Young, energetic, famous but don't really sweat it

    Rich enough, fairly hot - so basically sex is not:

    Difficult to get

    That ain't my fault, naw naw

    Listen

    And just cuz I might take advantage once or twice

    People tell me I'm not right, thinking that sex was my life

    But that just ain't me

    So let me clear it for those who have obviously misread the code

    Listen to me now

    NO

    I

    AM

    NOT

    I'm not ADDICTED TO SEX

    But girl I guarantee that if you lay with me

    You just might be

    NO

    I

    AM

    NOT

    I'm not ADDICTED TO SEX

    But girl I guarantee that if you lay with me

    You just might be yeah

    I wanna 'pologize for bein just a little freaky

    I can't help it, it's just ?

    But a problem it is not

    I'm just fine ya'll

    Don't worry bout me

    Listen

    And I wanna 'pologize

    For bein blessed with the ability to satisfy accurately

    And quickly find the spot

    It's a gift and a curse

    Don't mess around - find my number

    In your girlfriend's purse

    NO

    I

    AM

    NOT

    I'm not ADDICTED TO SEX

    But girl I guarantee that if you lay with me

    You just might be

    NO

    I

    AM

    NOT

    I'm not ADDICTED TO SEX

    But girl I guarantee that if you lay with me

    You just might be yeah

    I never been shy bout my self and sexuality

    Never been taboo (never been taboo but if I)

    Have to live without

    I know its something I could do

    But I just really don't want to

    NO

    I

    AM

    NOT

    I'm not ADDICTED TO SEX

    But girl I guarantee that if you lay with me

    You just might be

    NO

    I

    AM

    NOT

    I'm not ADDICTED TO SEX

    But girl I guarantee that if you lay with me

    You just might be yeah

  • 匿名使用者
    7 年前

    介紹你一個我最常去的免費視訊網站

    裡面的辣妹真的是超級正的!!

    最大的重點是→加入會員是免費的

    而且加入後馬上可以找你喜歡的妹陪你聊天

    甚至看"特別的秀"……

    而且她們真的都很配合,感覺就像自己的女朋友一樣

    免費破解會員註冊 http://adf.ly/jSx9Z

還有問題?馬上發問,尋求解答。