匿名使用者
匿名使用者 發問時間: 娛樂與音樂音樂其他:音樂 · 10 年前

關於Kutless- Smile

肯請英文很厲害的大大們 幫我翻這首的中譯歌詞  

Kutless(歌手)- Smile(歌名)

On a plane somewhere again

I take my place in line

Just like every other time

I slide into my window seat

She was sitting there

One seat over so I said

"Hello, how are you today?"

With my smile I could see the hope within her eyes

And I knew that something's different today

Though everything's the same

Inside there's something real

A faith which causes me to change

(But what's different now)

A spark is gleaming in my eye

Like diamond stars that fill the sky

I think a smile says it all

A smile says it all

The conversation presses on

As miles pass below

She said I have to let you know

You seem so different to me

There is a joy inside

The love of God is all I know

From which this could originate

With one smile I could see, the faith we share inside

And I know that something's different today

A faith which causes me to change

Like diamond stars that fill the sky

I see what a smile can say about me

I know that my words are not always what speak

Sometimes it's not what I say

That the world around me seems to understand

(A smile says it all)

2 個解答

評分
  • 10 年前
    最佳解答

Kutless(歌手)- Smile(笑容)

On a plane somewhere again 又一次的在某處的飛機上

I take my place in line 我排隊等著我的位子

Just like every other time 就像每一次

I slide into my window seat 我坐了靠窗的位子

She was sitting there 他就坐在那

One seat over so I said 隔著一個位子 我對她說

"Hello, how are you today?" 嗨 你今天過得好嗎?

With my smile I could see the hope within her eyes 凝望她的眼 我看到了希望和自己的笑容

And I knew that something's different today 此刻我知道不一樣的事即將發生

Though everything's the same 雖然事事都沒變

Inside there's something real 心中卻有著真實的感覺

A faith which causes me to change 信心使我改變

(But what's different now) 但不一樣的是

A spark is gleaming in my eye 我眼中透露出光芒

Like diamond stars that fill the sky 像墜落天際的鑽石

I think a smile says it all 我想一個笑容就說明了一切

A smile says it all 笑容說明了一切

The conversation presses on 談話持續了好久

As miles pass below 當底下過了好幾里

She said I have to let you know 她說我得讓你知道

You seem so different to me 我覺得你好特別

There is a joy inside 心中雀躍不已

The love of God is all I know 愛情之神是我唯一的信仰

From which this could originate 因為他是唯一的源頭

With one smile I could see, the faith we share inside 一個笑如讓我了解我們共同的信念

And I know that something's different today 我知道今天特別的事發生了

Though everything's the same 雖然事事都沒變

Inside there's something real 心中卻有著真實的感覺

A faith which causes me to change 信心使我改變

(But what's different now) 但不一樣的是

A spark is gleaming in my eye 我眼中透露出光芒

Like diamond stars that fill the sky 像墜落天際的鑽石

I think a smile says it all 我想一個笑容就說明了一切

A smile says it all 笑容說明了一切

I see what a smile can say about me 我了解一個笑容訴說的一切

I know that my words are not always what speak 我知道我的言語並不是溝通的語言

Sometimes it's not what I say 有時並不是我的言語

That the world around me seems to understand 我的世界了解的

2010-10-25 08:24:24 補充:

參考資料: me, A smile says it all笑容說明了一切(字太多)
    • Commenter avatar登入以對解答發表意見
  • 4 年前

桃園當舖中壢當舖仁寶當舖、提供借錢、借貸、借款、代辦房屋二胎、汽車融資、房貸等當舖借款服務!

桃園當舖中壢當舖仁寶當舖汽機車、貨車、重機械、鑽石、珠寶、名錶、精品、不動產皆可當!

桃園當舖中壢當舖仁寶汽車借款、法定利率!5分鐘可知額度20分鐘快速撥款!

桃園當舖中壢當舖仁寶汽車借款迅速放款不囉唆、可彈性還款、選擇正確金援管道,才能真正省利!

歡迎來店(電)洽詢 有專員為您服務

電話:03-4520077 03-4520077

地址:桃園縣中壢市中華路二段292號

仁寶當舖

• Commenter avatar登入以對解答發表意見
還有問題?馬上發問,尋求解答。