匿名使用者
匿名使用者 發問時間: 社會與文化語言 · 6 個月前

中文短文翻譯成英文?

這些年我對這部漫畫感到著迷

我有定期在追連載

而且它也有被改編成動畫

故事情節非常有趣,而且很搞笑

我每次看了都會笑

而且,人物非常有魅力和個性

其中,我最喜歡的人角色是OO

2 個解答

評分
  • 6 個月前

I have been fascinated by this comic magazine all these years.

I have been reading it often a whole series .

It's also adapted into animation.

The storylines are very interesting,funny and amusing.

I laugh every time when I read it.

Moreover, the characters portrayed are very charismatic, attractive, and admirable.

Among other things, one of my favorite characters is OO.

• 登入以對解答發表意見
  • 匿名使用者
    6 個月前

這些年我對這部漫畫感到著迷

我有定期在追連載

而且它也有被改編成動畫

故事情節非常有趣,而且很搞笑

我每次看了都會笑

而且,人物非常有魅力和個性

其中,我最喜歡的人角色是OO

I have been fascinated by this comic magazine all these years.

I have BEEN regularly reading it in the pursuit of the series.

It's also adapted into animation.

The storylines are very interesting,funny and amusing.

I laugh every time when I read it.

Moreover, the characters portrayed are very charismatic, attractive, and admirable.

Among other things, one of my favorite characters is OO.

• 登入以對解答發表意見
還有問題?馬上發問,尋求解答。